Известие

Collapse
No announcement yet.

Повдигане на 147, по-високо окачване и смяна на магаре?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Повдигане на 147, по-високо окачване и смяна на магаре?

    Здравейте!
    Вчера се разговорихме с един колега, който беше с двуврат туинспарк със спортно окачване, че иска да я повдигне малко със стандартно окачване. Моята е по-скоро със стандартно, макар че муцуната и е по-скоро ниска - дали пружините са улегнали или заради друго не знам. Има ли вариант да се повдигне малко, да не дере всичко по пътя си. Сега я оставих на обслужване и имам пукната кора. Кората ще се поправи или смени, майната му, но пак ще се удари някъде. Като натоваря 4 души, колата буквано клеква и всякакви неравности по павирани улици като моята, ги обърсва до една с кората. Някой слагал ли е прогресивни пружини, въобще възможно ли е на тази кола jtdm 16v? Не искам да я повдигам чак като 156 кросвагон, но поне малко да отлепи тая предница.
    И още един въпрос - магарето е доста кородирало и с бояджия обсъдих, че и да се боядиса, няма да го спаси. Някой сменявал ли е магаре, че майстор ме наплаши, че ако се скършели болтове към купето при демонтажа, можело да се изкривят мостовете и ставало страшно. И ако сменям ок ли е да се търси от кола за части, ако не е удряна?
    И ако реша да сменям, къде сменяте окачване? Сега някой ще ме прати при Бобо в Орландовци, ако може да е в западни или южни части на София?
    Last edited by novice; d.m.y г., 14:29.
    За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

  • #2
    За ръждата взимаш ей това ! След като изчистиш ръждата с телена четка мажеш и се образува черен филм там дето е ръждата получава се реакция, която спира появата и в бъдеще !
    Attached Files
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
    sigpic

    Comment


    • #3
      Колега, благодаря, но това в БГ има ли го? Гугъл нищо не намира. Ако не, някакъв начин да ми го пратиш от италианско? А и не знам доколко ще спаси положението, цялото магаре е леш и ще трябва да се чисти отдолу, а на бояджията не му се занимава. А и винаги ще остане нещо незачистено и ненамазано, то не са една и две чупки и отвора по него.
      Last edited by novice; d.m.y г., 15:58.
      За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
        Колега, благодаря, но това в БГ има ли го? Гугъл нищо не намира. Ако не, някакъв начин да ми го пратиш от италианско?
        Няма начин как да ти го пратя понеже не се занимавам с такива неща,смисъл да доставям на някой нещо !
        Има го в eBay....но сега видях ,че няма доставка до БГ
        Виж това....!Май го има в БГ
        П.П
        Между другото моята също съм я обработил с първия продукт( понеже и аз имах отпред малко ръжда по главите на някой болт,и други места няма как да няма ръждичка тук там !)
        Attached Files
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #5
          ...
          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 00:20.

          Comment


          • #6
            Ами то ако ще свалям магарето, мога да си поцинковам новото, проблем няма. Но проблемът явно е да се свали, без да се разкриви колата.
            Някой нещо за повдигането на колата с други пружини?
            Last edited by novice; d.m.y г., 20:42.
            За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

            Comment


            • #7
              От зад си сложи от комби 156!
              От пред от 2.4 там пружините са по силни!
              Магаре си купи 2ра ръка 30-100лв. примерно!
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #8
                Днеска уж гледахме с един механик, той окачване не прави обаче, за jtdm 16v пружините са конусовидни. Та дали ще станат от 156?
                И магаре може би ще намеря, макар че точно за този модел няма в мегспартс (а и той ме съветва да не взимам от там нищо, за да не е от удряна кола), въпросът е кой би се наел да го смени и да направи кадърно окачването в София.
                За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
                  Днеска уж гледахме с един механик, той окачване не прави обаче, за jtdm 16v пружините са конусовидни. Та дали ще станат от 156?
                  И магаре може би ще намеря, макар че точно за този модел няма в мегспартс (а и той ме съветва да не взимам от там нищо, за да не е от удряна кола), въпросът е кой би се наел да го смени и да направи кадърно окачването в София.
                  Момче не пипай нещо което за сега си е добре !Щот после ще те боли глава ! Вземи това магаре и го хвърли в мазето/все пак е 30 лева поне така казват/ и един ден когато съвсем е ръждясало твоето го смени ,то тогава и живота на Алфата ще си е отишъл
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
                    Днеска уж гледахме с един механик, той окачване не прави обаче, за jtdm 16v пружините са конусовидни. Та дали ще станат от 156?
                    И магаре може би ще намеря, макар че точно за този модел няма в мегспартс (а и той ме съветва да не взимам от там нищо, за да не е от удряна кола), въпросът е кой би се наел да го смени и да направи кадърно окачването в София.
                    156-147-GT са една и съща кола (е не точно една и съща) но повечето им части са еднотипни и взаимозаменяеми!!!

                    Например моста им е един и същи!

                    Пружините също са взаимозаменяеми!


                    Коли на части има бол!

                    Най-добре се консултирай с някой който е наясно с твоята кола, защото така само гадаете.....
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #11
                      Quote:
                      Originally Posted by eproHD
                      Момче не пипай нещо което за сега си е добре !Щот после ще те боли глава ! Вземи това магаре и го хвърли в мазето/все пак е 30 лева поне така казват/ и един ден когато съвсем е ръждясало твоето го смени ,то тогава и живота на Алфата ще си е отишъл

                      Добре де кажи какво имаш предвид. Това магаре е зле, ама ако се сменя толкова ли е зле? Факт, че един механик и един бояджия казаха, че е по-добре смяна отколкото да се прави. Двигател ли се вади ако се сменя, за да не разкриви колата?
                      А за окачването искам да я закарам на някой който прави само Алфи, но не примерно в лисичарника на Лисан, а Бобо ми е много далеч.
                      Last edited by novice; d.m.y г., 01:14.
                      За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

                      Comment


                      • #12
                        При Румен съм влизал няколко пъти за неща по окачването - предни горни и долни носачи, неща по задницата и т.н. и винаги всичко е било както трябва, защо не пробваш там?


                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                          За ръждата взимаш ей това ! След като изчистиш ръждата с телена четка мажеш и се образува черен филм там дето е ръждата получава се реакция, която спира появата и в бъдеще !
                          Фосфорна киселина върши същата работа и след това боядисваш като изсъхне! В Кока-Колата има такава ако се чудите от къде е чудодейното разтваряне на ръжда с кока-кола...не е вредна за организма, но все пак защо да пиеш киселина само? а и е 1 лв шишецето в аптеката

                          Comment


                          • #14
                            Колега да ти цитирам един пост от преди година и половина

                            Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
                            Колата пристигна! Мерси!
                            Невероятна е, качихме я на околовръсното и отидохме до Нови хан после. Уникална кола, 130 не ги усеща със 6-те предавки. Жалко, че магистралите ни са целите на вълни и то след ремонт... Харчила е 5-5.5 на 100 по магистралата настъпена на 160 - 800км с един резервоар. Ремъкът е сменен преди 10хил.км. Накладките са изразходвани само 1мм при последния технически преглед. Дисковете са добре. Окачването е бомба, няма троп, няма хлоп. Джантите имат някои удари и с тези нископрофилни гуми не се чувства като правена за павирани улици, но колата е много стегната и върви като пушка! Съединителят е супер, двигателят не пуши, не гори масло. Ръждата, за която се притеснявах се оказа, че е само по пружините, но те са си консуматив. Във всеки случай пружините са в много по-добро състояние от тези на австрийската Алфа, която тук се продаваше за 5 бона. Климатикът май се нуждае от фреон или пък аз не съм се научил да боравя с него още, но това да и е косурът! Съседите не вярват, че е на 280хил. км, понеже тя изглежда като нова.
                            И освен всичко, колата е TI, Tourismo Internationale, т.е. топ спортно изпълнение от Алфа.
                            8 и малко излиза. Самата кола нетно е 6 и малко, но човекът взе 2, за да я докара. И цената му не е висока, понеже питах на няколко места и отвсякъде обявиха такава цена за докарването от холандско/немско. Остава въпросът за колко е купена кола, която тук се продава за 4.5, след като само за докарването взимат 2... Иначе не че му правя реклама на момчето, но ако някой реши да си докарва кола, бих му дал контактите му, защото ми докара това, което харесахме по обявата. И то за по-малко от 3 дни от сключване на договора. Изключително професионално отношение и изключително съобразяване с избора на клиента за разлика от други вносители, защото изрично бях заявил, че не искам черна кола и той се съобрази с това, въпреки че имаше преобладаващо наточени черни хубавици в моят ценови диапазон. Иначе над 4К евра избор бол.

                            Тая убавица не е ли една Оникатна където беше дирена по цяла Европа. Май не е само била по пружините ръждясала Тежко и горко на майсторчето къде ще отвива болтове ако е тръгнало и купето да ръждясва. Купувай мост час по-скоро и го сменяй, че ако е на зле работата както си мисля носачи ще се кинат, рейки ще припадат и т.н. Задните щанги правени ли са и изобщо правено ли е нещо по окачването на тази кола ?
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • #15
                              Кажи поне с какви джанти, гуми е тая кола
                              Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

                              Comment

                              Working...
                              X